Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΟΜΙΚΣ!

Ναι ειναι γεγονος!Αποφασισα να ανοιξω τις πυλες τις αμεσως σε ολους σας με τα πρωτα ολοκληρα σκαναρισμενα τευχακια χωρις υδατογραφηματα για να τα κατεβασετε οποτε θελετε για το αρχειο σας!!!
Για οποια απορια η βοηθεια στειλτε μου ενα email η αναρτηστε ενα σχολιο εδω!!!
Μελλοντικα θα εμπλουτιστει και με περισοτερα τευχη,ολα δωρεαν!!!
Εδω δεν υπαρχει καμια ομαδα σκαναρισματος,μονος μου προσφερω δωρεαν τα τευχακια μου σε ολους σας!!!
http://issuu.com/argiriskouvelas
Ευχομαι καλη αναγνωση σε ολους τους φιλους των κομικς!!!

TA KOMIKΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΘΕΛΑΤΕ: ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!

13 σχόλια:

  1. Τόπες και το εκανες,έτσι ειναι οι Αντρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σημερα ανεβασα ενα μικρο μικυ μαους:με την ιστορια το πηγαδι των επιθυμιων μια πανεμορφη και απολαυστικη ιστορια!καλη αναγνωση σε ολους και μην ξεχνατε να την κατεβασετε για το αρχειο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το επομενο τευχος θα ειναι λουκυ λουκ απο μαμουθ κομικς,το τευχος 1:o ληστης με το ενα χερι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πας σε πιο τευχος θελεις και εχει ενα κουτακι με ενα καθετο βελος μεσα,κανεις κλικ και στο κατεβαζει σε μορφη pdf.ειναι ευκολο δοκιμασε και μου λες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΟΚΙΜΑΣΑ,ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΖΗΤΑΕΙ κωδικο,τι κωδικό να βάλω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. στειλε μου ενα εμαιλ να σου στειλω τον κωδικο που εχω βαλει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και για οποιον αλλο φιλο θελει τον κωδικο ας μου στειλει ενα μαιλ να του τον δωσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. απλα εχω βαλει κωδικο για μην μπει κανας ποντικος και τα σβησει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν εχω καλαβει πως κατεβαζω...αν θες πεμοθ πως γινεται γιατι δεν βρισκω το κουτακι με το βελος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν υπαρχει καποιος να μου πει πως θα κατεβασω τα τευχη που καυεβαινουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαιρεται,πως μπορω να συμμετασχω στο σκαναρισμα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δε μπορώ να καταλάβω πως κατεβάζω τα τεύχη. Μπορείς να με βοηθήσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή